Chcemy Ci pogratulować dołączenia do grona graczy naszego serwera :) Mamy nadzieję, że się nie zawiedziesz! Przed wejściem do gry upewnij się, że zainstalowałeś Optifine, włączyłeś opcję ConnectedTextures i pobrałeś naszego texturepacka (LINK). Jeżeli masz problemy z którąś z tych rzeczy przygotowaliśmy dla Ciebie specjalny film, w którym tłumaczymy każdą z tych rzeczy. Texturepack jest bardzo ważny, ponieważ dodaje wiele bloków do serwera i umożliwia graczom bardziej wczuć się w klimat. Niektóre zagadki, czy pułapki będą niemożliwe do rozwiązania bez posiadania texturepacka.

Pierwsze kroki na serwerze Edytuj

Pierwsze kroki postawisz na samouczku dla graczy. Każdy musi ukończyć go, żeby dostać się na mapę główną serwera. Będzie można tam zebrać wiele informacji na temat serwera, mechaniki , sposobu działania. Prosimy o uważne zapoznanie się z tutorialem :D

Zwoj Zalozenia Miasta

Opis Zwoju Założenia Miasta

Po ukończeniu tutoriala trafisz na główną mapę. Polecamy od razu skierować swoje kroki do miejskiego ratusza w celu uzyskania Zwoju Założenia Miasta :)

UWAGA! Podczas Bety serwera burmistrz przypisuje każdemu graczowi jeden Zwój co trzy dni. W przypadku utraty Zwoju w wyniku błędu administracji/pluginu prosimy o kontakt na forum lub przez email: kosciany@myotherworld.net Nadużywanie tych środków komunikacji może doprowadzić do bana.

Na serwerze funkcjonują czaty:

  • /l - Lokalny. Służy do rozmów między graczami. Ma zasięg do 100 kratek.
  • /help - Kanał pomocy. Umożliwia uzyskiwanie przez gracz pomocy od innych graczy, czy administracji. Ma zasięg globalny. Nadużywanie czatu do rozmów niezwiązanych z pomocą będzie surowo karane.
  • /trade - Kanał handlowy dla członków wszystkich miast. Nadużywanie czatu do rozmów niezwiązanych z handlem będzie surowo karane.
  • /tc - Kanał miasta. Umożliwia komunikację między członkami miasta. Ma zasięg do 1000 kratek i nie działa między światami.
  • /nc - Kanał nacji. Umożliwia komunikację między członkami narodu. Ma nieograniczony zasięg i działa między światami.

Jeżeli kiedyś się zgubisz lub będziesz chciał szybko przenieść się w inne miejsce do Twojej dyspozycji udostępniliśmy komendę /town spawn [nazwa_miasta]. Jest to jedyna komenda do teleportu na naszym serwerze i można jej użyć tylko 1 raz na 12 godzin! Nie zapomnij wpisać poprawnej nazwy miasta, ponieważ komenda bez tego nie zadziała, a twoje użycie się zmarnuje!

Pamiętajcie! Jeżeli nie ma na serwerze żadnego członka administracji, gracze obecni na serwerze mogą zadecydować o wrzuceniu jakiegoś gracza, który łamie regulamin do więzienia za pomocą komendy /jailvote [nick]

Własne miasto Edytuj

Miasto Paradise

Zrzut ekranu z jednego z miast założonego przez graczy

Poza miastami można zbierać tylko trawę, grzyby i kwiaty, stawiać i niszczyć pochodnie oraz drabinki. Wiadomym jest, że każdy gracz chciałby mieć swój własny skrawek ziemi :) Aby założyć własne miasto należy uzyskać Zwój Założenia Miasta. Można go uzyskać u Burmistrza miasta Hoven, który znajduje się w ratuszu miejskim. Informacje o mieście można uzyskać za pomocą komendy /town (krócej: /t). Można tam znaleźć

między innymi ustawienia miasta dotyczące:

  • Ogłoszeń miejskich
  • Rozmiaru miasta w chunkach (16x16 bloków)
  • Różnych opcji, m.in.: pozwolenia dotyczące budowania, niszczenia, PvP, rozprzestrzeniania się ognia i potworów
  • Stanu banku miasta
  • Podatku dla mieszkańców
  • Listy mieszkańców miasta

Żeby dołączyć do miasta należy użyć komendy /t join <nazwa>. Miastem głównym, do którego można dołączyć przez cały czas bez potwierdzenia jest Hoven. Początkowo miasto jest bardzo małe. Jego tereny można powiększyć za pomocą komendy /town claim. Więcej informacji o komendach dostępnych dla graczy można uzyskać wpisując /towny lub pisząc do któregoś z dostępnych Helperów. Każde miasto ma obowiązek płacić dzienny podatek, który jest uzależniony od ilości terenów jakie miasto przejęło. Zbieranie podatków odbywa się każdego dnia około godziny 12:00. Miasta, które nie mają wystarczającej ilości pieniędzy w banku zostaną rozwiązane.

Ekonomia serwera
Edytuj

Opuszczona Kopalnia

Opuszczona Kopalnia nieopodal miasta Hoven

Walutą na serwerze są monety. Każdy gracz otrzymuje na początku 50 monet. Swoje bogactwo można powiększyć zabijając potwory w podziemiach lub handlując przedmiotami na Głównym Targu w mieście Hoven.

Odłamki
Edytuj

Odłamki można uzyskać zabijając potwory w podziemiach. Nie można nimi handlować, ani dawać innym graczom, jednak można za nie nabyć wiele udogodnień np. błogosławieństwo kapłana zapobiegające wypadnięciu przedmiotów. Planujemy dodać dużo więcej rzeczy, które będzie można nabyć za odłamki, także Stay Tuned :)

Wszelkie pytania dotyczące serwera czy jego mechaniki prosimy zgłaszać do Helperów serwera. Wszystkie bugi jakie znajdziecie podczas bety lub propozycje wprowadzenia czegoś nowego należy zgłaszać administracji na forum w odpowiednim dziale na forum.

Więcej z Fandomu